fredag 30 mars 2012

TGIF

TGIF indeed!! Ihanaa, että viikonloppu taas edessä!! :) Odotan tosi paljon tätä viikonloppua koska paljon kivaa edessä :) Lähden tänään töiden jälkeen ajelemaan Turkuun ja mun ystävän luo. Oon koko viikonlopun mun frendin ja hänen poikaystävän luona ja huomenna onkin Kimin (mun frendin poikaystävän) kolmekymppiset jotka hän järjestää yhdessä toisen frendin kanssa. Eli isot ja kivat juhlat tiedossa! :) Can't wait! Tänään ajateltiin ottaa chilli catch-up ilta ehkä Voice of Finland jne, huomenna oon luvannut auttaa järjestelyissä jos on tarvis ja sitten illalla it's party time :) En vieläkään ole pakannut yhtään mitään eikä mulla ole mitään hajua mitä puen päälle huomisiin juhliin, heh.. Oh well... :) Täytyy vaan napata jokin mekko mukaan ja sillä mennään :)

Tässä vähän viikonloppufiilistelyä ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar