fredag 13 april 2012

Beauty afternoon

Sateisen perjantai iltapäivän kunniaksi ajattelin ottaa pienen pampering iltapäivän koska sain tällä viikolla sopivasti sekä mun Neulashin (jeee! :) ) että hampaidenvalkaisusetin jonka tilasin kaaaauan sitten (surprise, Citydealistä..) Nyt olen sitten istunut iso möykky suussa viimeiset 30 min, laittanut Neulashia ripsien tyveen ja lakannut kynnet heheh. Pikku hiljaa lähden mun ystävän Idan luo viettämään mys-iltaa leffan ja herkkujen parissa :) Just mitä haluan tehdä näin chilli perjantaina koska huomenna on sitten taas luvassa hyvän ystävän kolmekymppiset = party! :) Tänään siis beauty treatments ja akkujen latailua ja huomenna all in ;)

Hahah, näytän joltain eläimeltä toi suussa, se on niin iso, ettei meinannut mahtua edes mun suuhun!! :D
Toi hampaidenvalkaisusetti toimii silleen, että laitan liuskoihin geeliä ja liuskat suuhun , sitten toi kone suuhun kans painamaan liuskoja päin ja koneesta tulee uv-valoa. Käytän tota nyt 30 min putkeen 5 päivää ja sen jälkeen pitäisi näkyä tulosa.. We'll see... :)

2 kommentarer:

  1. Kerro ihmeessä sitten millaisia tuloksia hampaissa alkaa näkyä! =) Noita ei yleensä halua uskoa ennen kuin joku todistaa epäilysi vääriksi. ;)

    SvaraRadera
  2. En tiedä onko vaan placebo vaikutus, mutta jotenkin musta tuntuu jo nyt kolmen päivän käytön jälkeen, että hampaat näyttävät valkoisemmilta.. höh, mun olisi pitänyt ottaa ennen ja jälkeen kuvat hampaista niin näkisi onko hampaat oikeasti valkoisemmat..

    SvaraRadera