måndag 23 april 2012

Bikinihullu

Olen hulluna biksuihin ja en tiedä kuinka monet biksut mulla jo on, mutta kuitenkin niitä on vaan ostettava uusia joka kesäkaudelle! Loppujen lopuksi jos miettii niitä Suomen kesäpäiviä jolloin voi käyttää bikinejä niin eihän niitä nyt tarvitsisi olla niiiin montaa paria.. Mutta minkäs sille voi kun ne ovat vaan niin kivoja (ja yleensä suht edullisia heh). H&M:n bikinivalikoimasta oon aina tykännyt. Mielestäni niillä on ihan hyvin istuvia ja tosi kivoja malleja ja kuoseja ja tässä joitakin malleja jotka hivelee mun silmää ;)

Vaalea väriskaala ja oranssi näköjään uppoo muhun tänä kesänä ;) Noi oikeanpuoliset valkoiset biksut saisivat heti muuttaa mun vaatekaappiin!

Nämä aprikoosinväriset mulla jo itse asiassa on. Niistä saa ton niskalenkin myös veke jos haluaa vähän vaihtelua.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar