söndag 29 april 2012

Brunch @ Ekberg

Päivä vietetty Ekbergin terassilla auringossa tähän mennessä, aaah :) Vaihdoin vaatteet viime tingassa, koska ajattelin, että olisi viileetä istua ulkona niissä vaatteissa mitkä mulla oli aamulla mutta olin väärässä, heh... Saatiin pöytä tuulensuojassa ja auringossa ja siinä oli niin kuuma, että meinasin sulaa pelkkä neule päällä! Huh! Ekbergillä oon käynyt kahvilla joskus, mutta en ole aikaisemmin kokeillut heidän brunssia. Todella hyvä oli kyllä! Hinta 17,80 €, eli suht samaa luokkaa kuin brunssit yleensä ja ainakin mun makuun herkullinen brunssi. Kiva myös, että voi istua ulkona :) Meidän piti alunperin mennä Fannyyn mutta siellä tehtiin jotain remppaa pihalla eikä terde sen vuoksi ollut auki ja haluttiin ehdottomasti syödä ulkona auringonpaisteessa.

Tässä mun ensimmäinen herkkulautanen.. :)
Meitä oli siis viisi henkilöä brunssilla, joten en itse ole vetänyt kaikkia näitä lautaisia tyhjäksi :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar