måndag 16 april 2012

Floral pants

Kukkaishousuja on näkynyt tosi paljon nyt sekä julkkiksilla että vaateketjujen hyllyillä. Itse olen ollut vähän skeptinen tämän trendin suhteen, ei ehkä ole ihan kolahtanut mun osalta.. Kunnes näin Zaran kukkaiset housut mun ystävällä Emmalla torstaina... :)

Emmalla oli nämä Zaran housut joista tykkään sen takia että ne ovat vähän hillitymmät. Niistä räikeimmistä kukkaishousuista mulla tulee vähän sellainen fiilis, että olisin vetänyt vanhat verhot jalkaani. Tällaisessa hillitymmässä muodossa sanon ehdottomasti "go!" kukkaishousuille :)
Tässä näyttöä Zaran räikeistä kukkaishousuista.. njeeee.. ei ihan mun juttu vaikka voikin näyttää makeelta jonkun toisen päällä..
 Julkkisten jaloissa on näkynyt paljon kukkaisia housuja, tässä Beyonce Knowles..
 ...Emma Roberts...
 ... ja Olivia Palermo floral pantseissa

4 kommentarer:

  1. oi mä tahdon noi olivian päällä näkyneet! Ja kuka voi saada leokuosin ja kukkakuosin sopimaan noin hyvin yhteen, kyllä yks suurimmista tyyli-idoleista..:)

    SvaraRadera
  2. Se on kyllä todella taitolaji yhdistää kaksi niin vahvaa kuosia.. mutta must tuntuu vähän siltä, että Olivia onnistuu melkein mitä tahansa se vetäsee päällensä :)

    SvaraRadera
  3. Hihii, mun kukkapantsit pääs julkisuuteen! Ihan samaa mieltä, päätin ottaa ensikosketuksen tähän trendiin vähän maltillisemmin - loppukesästä vannon varmaan noiden räikeidenkin nimeen ;) /Emma

    SvaraRadera
  4. Hehehe, kyllä Emppu, sun kukkapantsit oli niin makeet!! :)

    SvaraRadera