måndag 2 april 2012

Home day

Pitkästä pitkästä aikaa oon viettnyt illan kotona ihan itsekseni. Oon tosi huono olemaan yksin ja viihdyn aina kun on ihmisiä ympärillä joten melkein joka ikinen ilta joko meen jonnekin, joku tulee mun luo tai meen jonkun luo viettämään iltaa tai edes lenkille jonkun kanssa. En itse asiassa edes muista koska olisin viimeksi ollut ihan yksin koko illan. Mun täytyisi kyllä opetella olemaan enemmän yksinkin koska välillä se tekee hyvää ja tänään oon ainakin saanut tosi paljon aikaiseksi yksin ollessani. Kämppä on taas tiptop ja oon myös fiksaillut vähän pääsiäisjuttuja kämppään et tulis vähän pääsiäisfiilis. Pääsiäismunia oon sen sijaan syönyt jo mooooonta, tietty vaan pitääkseni kiinni traditioista ;)

Ostin muuten jonkin aikaa sitten tämän kaulakorun Gina Tricotista ja nyt ostin Turusta siihen kuuluvan rannekorun (Helsingissä ne oli loppunut). Ajattelin, että vois näyttää makeelta esim kesällä farkkusortsejen, tanktopin ym rennon asun kanssa, vähän kesäfiilis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar