onsdag 11 april 2012

Onsdag

Kävin eilen illalla Ikean jälkeen suht myöhään lenkillä ja sain sen jälkeen vielä yllätys yövieraan :) Mun frendi oli paiskannut oven kiinni ja jättänyt avaimet sisäpuolelle, joten hän tuli mun luo yöksi. Oli "mysig" ilta, syötiin iltapalaa ja juteltiin ja katsottiin Viidakon Tähtöset jonka missasin kun olin Amsterdamissa (onhan se vaan pakko nähdä hahah! :) ).

Nyt kävin just lounaalla toisen ystävän kanssa Piratessa. Niillä on niin superhyvä lounas salaattibuffa! Vihersalaatti ja sen kanssa saa itse valita tosi hyvistä lisukkeista minkälaisen salaatin haluaa ja sen kanssa tuoretta superhyvää leipää, nam! Syön itseni joka kerta vaan ihan ähkyyn kun ei pysty lopettamaan kun on niin hyvää :) Suunniteltiin lounaan aikana vähän mitä kaikkea siistiä tehdään kesällä ja hitsi tästä kesästä tulee kyllä hauska!! :) Can't wait!!

Tänään ajattelin nyt sitten ottaa itseäni niskasta ja suursiivota kämpän ja laittaa kaikki vaatteet kondikseen kaappeihin ja vaatetelineelle. Huomenna muutama mun ystävä on tulossa mun luo istumaan iltaa joten kämppä siistiksi ennen sitä siis :)

Tänään pukeudun uuteen paitaan Zarasta, housut Zara, laukku Tiger of Sweden, aurinkolasit Ray-Ban, kengät olen saanut synttärilahjaksi muutama vuosi sitten. Ärsyttää muuten noi Zaran housut, löystyivät melkein heti ensimmäisellä käyttökerralla ja sen jälkeen olen kaventanut niitä jo kerran ja taas ovat ihan löysät ja huonosti istuvat, grrrr.

2 kommentarer:

  1. Viidakon tähtöset on tosiaan ihan must see, koska on se vaan melkosta meininkiä niillä :D
    Katson sen yleensä ihan rauhassa netistä myöhemmin.

    SvaraRadera
  2. Kyllä, niin on, aikamoista viihdettä! :D Odotan jo huomista jaksoa heheh (kuulemma taas kerran kissatappelu tulossa, hohoh! ;) )

    SvaraRadera