söndag 15 april 2012

Lördag

Eilinen ilta oli hauska ja syötiin todella herkullista ruokaa! Kiitos illan emännälle Emmalle! Olis pitänyt ottaa kuvia kaikista herkuista mitä emma oli tehnyt mutta mulla kävi pieni vahinko.. Huomasin jossain vaiheessa iltaa, että mun kamera oli hukassa ja olin ihan varma, että olin ottanut sen mukaan.. Taksissa kun menin Emman luo mun laukku kaatui yhdessä kurvissa ja kelasin heti, että siinä se on sitten varmaan tippunut laukusta (mulla oli laukku auki). Soitin taksikuskille ja onneksi hän oli niin kiltti, että toi mulle kameran (ilmaiseksi, en siis joutunut maksamaan kameran matkasta :) ). Mutta tarkoittaa siis, että mulla on vain kuvia loppuillasta eli mun illan asusta.

Nyt ulos auringonpaisteeseen keksimään jotain kivaa kun sää näyttää vihdoinkin keväiseltä! :)

Illan asu: housut Zara, toppi H&M, laukku Tiger of Sweden. Topin ostin jo viime kesänä mutta jotenkin en ole vaan viihtynyt topissa ja en ole sen vuoksi käyttänyt sitä.. eilen oli kuitenkin niin anti-kevätsää, että ajattelin, että pakko piristää värillä :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar