onsdag 25 april 2012

Min kväll i bilder

Juoksin noin 10 km lenkin auringonpaisteessa. Hitsi tuli taas hyvä fiilis! Huomasin jossain vaiheessa, että lauloin ääneen mukana biiseissä kun juoksin hahah. Toivottavasti en kovin kovaa, koska mua voitais ehkä pitää vähän hulluna muuten :D
Mun lenkillä tuli vastaan tällaisia, niin kauniita auringonpaisteessa
Loppuillan lenkin jälkeen oon siivonnut kämpän, putsannut kaikki talvikengät ja laittanut ne kaappeihin ja ottanut esiin kaikki korkkarit ja kesäkengät. Päätin, että oli sää mikä sää niin mun jalkoihin en laita nilkkureita/saappaita ennen syyskuun loppua ;)
Nyt vietän mysiltaa puhtaassa kodissa mun bugs bunny paidassa hahah

2 kommentarer:

  1. Oi mä rrrrakastan tuollaisia hauskoja t-paitoja!

    SvaraRadera
  2. Sain ton just mun systeriltä :)

    SvaraRadera