måndag 2 april 2012

Neulash

Olen aiemmin käyttänyt Neulashia ja todennut, että se todella toimii. Kun käytin Neulashia mun ripset olivat ihan superpitkät, jopa jossain vaiheessa niin pitkät, että pidin vähän taukoa Neulashista. Koska Neulash on aika kallista päätin sitten kokeilla myös pari eri ripsiseerumia Citydealin kautta mutta mun kohdalla kumpikaan niistä ei kyllä toiminut.. Tämän vuoksi päätin eilen taas tilata Neulashia, säihky simmut kesäksi ;) Suosittelen Neulashia kaikille jotka haluavat tuuhemmat ja pidemmät ripset sekä luonnollisen lopputuloksen (mun kohdalle ripset myös kaartuivat helpommin neulashin avulla) ilman että kuluttaa omia ripsiä.

Oon kärsimätön ja haluan mun seerumin nyt, nyt, nyt!! :)

2 kommentarer:

  1. Tuo on ainoa jonka olen myös todennut toimivan! Saa useamman millin pidemmät räpsyt. =)
    Eilen juuri näin ystävääni, joka rupesi käyttämään tuota nähtyään minun ripseni ja parin kuukauden käyttö näkyi hänelläkin jo selvästi.
    Saattaa olla, että tuo aine tulee kaatamaan vielä ripsenpidennykset. ;)

    SvaraRadera
  2. Sama juttu mulla, tosi moni mun ystävä käyttää nyt Neulashia nähtyään miten paljon pidemmät ripset sain sen avulla ja kaikilla mun ystävilläkin toiminut tosi hyvin (ja kaikki ovat myös jääneet koukkuun siihen ;) ).

    Vaikka Neulash onkin suht kallis tulee siitä kuitenkin edullisempaa kuin että tekisi ripsenpidennykset muutaman viikon välein.

    Iiik, toivottavasti ehtisin saada neulashin himaan ennen reissua :)

    SvaraRadera