torsdag 19 april 2012

One of those days....

.... kun tuijottaa kaappiin eikä löydä aamulla mitään päällepantavaa. Jotakin oli kuitenkin pakko napata, joten näillä mennään ;)

Housut 7 for all mankind
Toppi Tommy Hilfiger
Laukku Tommy Hilfiger
Neule Zara
Kengät Nelly.com

Innostuin eilen niin leipomisesta, että tänään töiden jälkeen väsään Provencelaisen piirakan :) Saan mun vanhoja työkavereita (tänä päivänä läheisiä ystäviä) mun luo viettämään iltaa joten pakko olla jotain pientä tarjottavaa :) Kiva nähdä heitä pitkästä aikaa ja kiva miten työkavereista voi löytää oikeasti tosi hyviä ystäviä. Mulla on monta tosi läheistä ystävää joiden kanssa olen matkustanut ym jotka olen oppinut tuntemaan työn kautta.

Nojaa, se siitä, kiva iltaa siis tulossa mutta eihän mun pitänyt laittaa muuta kuin päivän asun tänne nyt hahah.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar