onsdag 25 april 2012

Sandals with straps

Tänä keväänä/kesänä olen kenkien suhteen vähän ihastunut siroihin remmisandaaleihin. Eiliset mustat jotka näytin ovat vähän sitä tyyliä, mutta vähän enemmän "chunky" kun nämä allaolevat Zaran ihanuudet. Ihanan sirot esim revittyjen farkkujen kanssa rikkomaan kokonaisuutta tai sitten jonkin kesäisen mekon kanssa.
 Näitä allaolevia kenkiä olen hypistellyt monta kertaa Zarassa.. Löytyvät myös sini/vihreä yhdistelmänä
 Nämä viimeiset kengät eivät ollenkaan kuulu joukkoon, mutta makeen näköiset mun mielestä! Olen itse (kuten varmaan voi huomata täällä blogissakin) korkkarifani ja tykkään ryhdistä ja naisellisuuden tunteesta jonka korkkarit tuo.. Mutta kaikkiin tilaisuuksiin korkkarit eivät tietty sovi ja silloin nämä sandaalit voisivat olla yksi vaihtoehto mun kesän kenkävarastoon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar