onsdag 4 april 2012

Sunnies

Kun kevät ja kesä on täällä (joo joo, tuu nyt jo pliiis!!) käytän melkein päivittäin aurinkolaseja ja viihdyn niissä tosi hyvin. Suosikeikseni on ehdottomasti noussut Ray-Banin klassikko Aviator pilootit jotka mulla on koossa Large (tykkään isoista arskoista). Aviatorit ovat muuten aikamoinen viidakko. En edes tajunnut kun ostin omat miten paljon vaihtoehtoja löytyy.. Löytyy erivärisillä sangoilla, lasit vaikka kuinka monessa eri väreissä, eri kokoisia... Ei ollut kovin helppo valita oikea sanka/lasi/koko yhdistelmä, huhuh.

Aviator mallista haluaisin myös sen, missä on nahkayksityiskohta kulmakarvojen välissä (kuva 2). Aviatorin lisäksi olen myös tykästynyt Ray-Banin Wayfarer malliin. Mulla oli jotenkin sellainen kuva, ettei Wayfarer malli sovi mulle yhtä hyvin kuin Aviator, kunnes mun sisko osti mulle tuliaiseksi sellaiset ja tykästyin niihin tosi paljon.

Tänä keväänä on myös näkynyt paljon "cat-eye" mallisia aurinkolaseja, eli isoja, vähän kissamaisia aurinkolaseja. Tässä alla tyylinäyte Zaran cat-eye mallisista laseista.

Keräilin muutamia siistejä arskoja tähän alle, here you go:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar