torsdag 10 maj 2012

Aurinkoinen päivä

Iiiiik, oon niin hyvällä tuulella tänään!! Hymyilen koko ajan, kevätfiilis ja pääsen illalla after workille mun siskon kanssa ja sitten hierontaan, jee jeee! :) Ai niin, ja sen jälkeen vielä Viidakon Tähtöset, just täydellinen torstai :) Huomenna, perjantaina, ajattelin ottaa ihan chillisti mutta sitten lauantaina aamupäivällä kun mun kaveri Kajsa tulee mun luo yökylään keksitään sit kaikkea kivaa ja varmaan ulkoilua la-iltana ;)

Päivän asu:
Housut Vila
Bleiseri Zara
Huivi Zara
Laukku Zara
Korkkarit Zara
Aurinkolasit Ray-Ban
Kello Calvin Klein


2 kommentarer:

  1. Mullakin olis täydellinen torstai, jos viidakon tähtösissä olis vielä mun all time favorite, Martina. Hitto kun meni ja tippu... :D

    SvaraRadera
  2. Totta, oli kyllä paljon enemmän draamaa ja säpinää kun Martina oli mukana :) Mun täytyy sanoa, että mun suosikiks ylsi yllättäen Maisa! Mun mielest se oli tosi iloinen ja positiivinen aina mut sekin meni ja tippu :D

    SvaraRadera