lördag 12 maj 2012

Dagens outfit

...Ja vielä nopeasti päivän asu ennenkuin hyppään suihkuun..

Lainasin mun systeriltä Zaran silkkipaitaa. Tykkään todella paljon mutta koska paita on silkkiä se on "no wash"!! Cåmåån, miten on ajateltu, että voi käyttää valkoista paitaa ilman, että sitä pesee koskaan (tai se pitää siis viedä pesulaan). Mut tuntien luulen, että mulla saattais käydä kalliiksi tollainen paita kun sitä pitäis koko ajan kiikuttaa pesulaan..
 Kaulakoru on äidin, käsintehty..
Hitsi, mun pitää piilottaa tää musta Zaran laukku! Koska se on niin iso ja käytännöllinen ja saan IHAN kaiken mukaan käytän sitä koko ajan nyt ja unohdan kaikki mun muut laukut!

3 kommentarer:

  1. Mä oon kyllä ainakin pessyt silkkisiä paitoja varovasti käsin silkkipesuaineella ja hyvin ovat kestäneet!:)

    SvaraRadera
  2. On muuten upea paita ja näytät ihanan kesäiseltä. =)

    Karen Millenin vaatteissa myös yleensä tuo pesulakeikka. =/ Se on kyllä kallista puuhaa, jos yksi pesukerta maksaa lähemmäs 20e

    SvaraRadera
  3. Helmi: okei, kiitos tiedosta.. :) ehkä sitä uskaltais kokeilla :)
    Ragdoll: Tack så mycket :) Ja todellakin käy kalliiksi jos joutuu maksamaan 20 € joka pesukerrasta.. varsinkin, kun paita on valkoinen = vaatii pesua usein

    SvaraRadera