onsdag 23 maj 2012

Dagens outfit

Puh, tulin just kotiin lenkiltä mun veljen kanssa. Se on sen verran pitkäjalkainen, et sen kans on hyvä mennä lenkille. Hyvä tahti päällä :) Ennen lenkkiä väsytti vähän töiden jälkeen mutta sit päätin kuitenkin, et nyt haluan partsin kesäkuntoon! Kävin ostamassa kukkia, multaa, siivosin partsin, istutin kukat ja ostin uudet tyynyt partsille. Jeeee, nyt on partsi kesäkunnossa! :) Näytän kuvia myöhemmin kunhan saan kuvattua :)

Tänään pukeudun farkkuun, paljetteihin ja punottuun vyöhön :) Farkkupaita rikkoo paljettihametta ja tekee siitä enemmä arkisen, kun taas toisen yläosan kanssa paljettihame voi olla todella juhlallinen. Tänään muotikuvaajana mun veli ;)

2 kommentarer:

  1. hahaa, mitähän mun broidi sainoisi jos pyytäisin että otahan veikka musta asukuvia :D Pointsit siis sun veljellesi :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, no kyllä munkin veli vähän huokailee ja repeilee mulle mutta kiltisti se on kuitenkin aina kuvannut jos oon pyytänyt :)

    SvaraRadera