fredag 4 maj 2012

Friday Night

Mysig koti-ilta takana. Kävin ensin juoksemassa lyhyen (noin 7 km) lenkin. Oli tosi tuulista ja puolet matkasta niin kova vastatuuli, että tuntui jotenkin tosi raskaalta juosta tänään. Fiilis lenkin jälkeen kuitenkin hyvä, niinkuin aina. Mun täytyy ladata lisää juoksumusaa mun Ipodiin myös. Huomaan, että saan niin paljon energiaa hyvistä biiseistä ja nyt tuntuu, että oon kuullut ne samat biisit miljoona kertaa.

Lenkin jälkeen tein pikkupiirakoita (joita mun oikeesti piti tehdä jo vappupäiväksi, eli kaikki ainekset löytyivät kotoa) ja niitten lisäksi pöydälle dippiä, vihanneksia ja sipsejä sekä karkkia ja sitten mun luo tuli mun broidi, systeri ja mun frendit johanna ja anniina. Katottiin Suomen lätkäpeli (tai noh, myönnettäköön, että mun broidi oli varmaan ainut joka seurasi kunnolla kun meillä oli vaan niin paljon juteltavaa samalla. Mun veli arvosti varmaan meidän lätkäseuraa heheh) ja vaan hengailtiin.

Tässä ilta kuvina:
Juostessa käytän aina Diesel Black Goldin aurinkolaseja. Ainoat arskat jotka pysyvät hyvin päässä kun juoksen.
Minipiirakoita improvisoin vähän tänään kun olin unohtanut serranokinkun.. eli piirakoiden päällä punaista pestoa, kalamata oliiveja, fetaa, kirsikkatomaatteja, pilkottua salamia ja rucolaa paistamisen jälkeen
Illan muut herkut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar