onsdag 9 maj 2012

Intiaani hiuspanta

Heräsin tänään vähän kipeän oloisena ja eilenkin oli vähän kipee olo, mutta onneksi nyt tuntuu kuitenkin siltä, että oli väärä hälytys ja olo ihan hyvä. Mentiin eilen nukkuun jo 22.30, joka on mulle todella aikaisin. Oon ilta/yöihminen ja en yleensä saa itseäni sänkyyn ennen 00.00.. Mutta ehkä ne pitkät yöunet teki tehtävänsä koska nyt en saa tulla kipeäksi. Saan lauantainaa mun lapsuudenystävän Kajsan tänne kylään ja haluan silloin olla fit for fight :)

Kävin äsken kahvilla mun ystävän Betun kanssa siinä Bulevardin päädyssä, en edes muuten tiedä kahvilan nimeä (Toscaninia vastapäätä?)  ja nyt oon menossa lenkille (kävelylenkille kuitenkin, en uskalla juosta kun oli toi flunssanen olo) mun siskon ja hänen miehen kanssa.

Tänään päivän asussa Zarasta ostettu hiuspanta, pelastaa muuten bhd:t (bad hair day) kun saa hiukset pysymään paikoillaan :)

Päivän asu:
Farkut Zara
Bleiseri Zara
Paita Vila
Kengät Spirit Store
Laukku Tiger of Sweden
Hiuspanta Zara
Aurinkolasit Ray-Ban
Huivi Zara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar