tisdag 22 maj 2012

Kesäilta

Illan lenkki vedetty Idan kanssa auringonpaisteessa ja hyvää teki taas :) Tänään mulla on terveellinen päivä ja tein ennen lenkkiä itselleni salaatin ja lenkin jälkeen mentiin kaupan kautta ja ostettiin tuoreita mansikoita iltapalaksi. Hitsit, että ne olikin hyviä vaikka olikin espanjalaisia!! Joskus ulkomaiset mansikat ei maistu oikein miltään mutta nämä oli mun mielestä ihan suomalaisten mansikoiden makuisia :) Nyt mietin jaksanko katsoa euroviisukarsintoja ja kiinnostaako mua edes vai kömminkö vaan peiton alle lukemaan kirjaa... taidan valita tokan vaihtoehdon..

Yks juttu minkä muuten aina unohdan kesästä, kesän ehkä ainoa haittapuoli, on %#%"!"!¤¤%%& hyttyset!! Eilen pelin aikana ja tänään lenkin aikana mua on syöty jo ihan joka paikasta!! Pitäis kait opetella juomaan bisseä (b-vitamiinia) niin hyttyset ei niin tykkäis..
Peilityyntä, aurinko paistoi ja lokit kirkuivat <3 kesä
Lenkkeilin H&M:n sortseissa, Marc O'Polon hupparissa ja Puman kengillä

Tuoreita mansikoita, yummiiee! Miks muuten kaikki hedelmät ja marjat maistuu aina paremmalta pilkottuina? Omenaa esimerkiksi en tykkää ollenkaan syödä, ellei sitä pilkota paloiksi, weird..

2 kommentarer:

  1. Eilen oli kyllä ihan sortsikeli. Harmi kun minä pääsin nauttimaan ulos vasta illalla, terassin öljyämisen merkeissä :)

    SvaraRadera
  2. Joo, on kyllä vähän ärsyttävää katsoa toimistonikkunasta sortseissa käveleviä ihmisiä. Täytyy sit vaan nauttia illat täysillä :) Ja hei, terassin öljyäminen olis hauskaa puuhaa! :) Saa kivan terden kesäksi :)

    SvaraRadera