torsdag 24 maj 2012

Kesäparveke

Eilen hommasin siis parvekkeen kuntoon. Siellä oli vielä, niinkuin joku tarkkasilmäinen huomasi, jouluvalotkin vaikka ne ei ole ollut päällä pitkään aikaan. Nyt kuitenkin innostuin laittamaan sitä kuntoon koska oon viime päivät ottanut arskaa töiden jälkeen parvekkeella. Kivempi olla siellä, kun siellä on kukkia ym.

Kun saan jotain päähäni, haluan aina tehdä homman loppuun heti. Ja, kun olin eilen saanut päähäni, että ehdin laittaa parvekkeen kuntoon ennen lenkkiä mun veljen kanssa niin halusin kukat HETI. Multaa ei sitten enää löytynyt kuin 60 litran säkkiä!!! :D Mutta halusin laittaa ne heti, eli ostin 60 litran säkin ja voin kertoa, että minä ja mun habat oltiin kyllä AIKA poikki, kun raahasin tota säkkiä kotiin ja sitten piti vielä raahat ylös kämppään talossa jossa ei ole hissiä :P Mutta nyt on kuitenkin kukkia parvekkeella ja sen jälkeen, että olen täyttänyt kaksi kukkalaatikkoa mullalla säkki näyttää vielä täysin täydeltä. :D Multaa anyone? ;)

4 kommentarer:

  1. Vitsit, ihanan näköinen tuli! :) Ja paitsi että noi kukat on kauniita, ne myös suojaa parveketta hyvin uteliailta katseilta. ;P

    SvaraRadera
  2. Kiitos! :) Joo, on siinä kyllä paljon kivempi olla nyt, kun vähän kukkia ym jotka piristää :)

    SvaraRadera
  3. Erittäin nätti partsi! Mulla on ihan kaamee himo saada kans terassi heti valmiiksi, mutta kun ei pysty kaikkea ostamaan kerralla. Prkl! :D

    SvaraRadera
  4. Kiitos paljon! Vitsi, kun oliskin terassi mitä laittaa kesäkuntoon :) Siinä on sit ihana viettää aikaa kesällä, kun olette saaneet sen valmiiks :)

    SvaraRadera