måndag 14 maj 2012

Maanantai

Tämä ilta on mennyt urheillessa ja leffaa katsoessa. Kävin sekä kunnon juoksulenkillä ja vielä heti sen perään pitkällä kävelylenkillä. Saa nähdä miten kipeet paikat on huomenna. Lenkkien jälkeen vuokrattiin leffa mun broidin kanssa, Dream House (Daniel Craig, Naomi Watts, Rachel Weisz). Oli hyvä leffa mutta hitto, mun ei kyllä pitäis katsoo pelottavia leffoja. Mun veli on taas repeillyt mulle kun on pomppinut ja sätkinyt täällä sohvalla ja taitaa tulla vaikeuksia saada unesta taas kiinni, viksu veto multa. Vaikka mä tiedän, että mua sitten pelottaa, niin mua jotenkin kans kiehtoo sellaiset leffat ja se, että säikähtää. Tyhymä minä siis :P

Tässä kuva ennen lenkkiä, vielä pirteänä...
...ja kuva lenkiltä. Kävelylenkkiä varten piti pukea vielä fleece alle kun oli tullut niin kuuma juostessa ja sitten hiljentää tahtia = tulee kylmä
 Ja sitten vielä venyttelyä lenkkien jälkeen :)
Olin ajatellut jatkaa urheiluteemaa ja lukea Zlatanin kirjaa jonka lainasin M:ltä mutta nyt mua väsyttää sen verran paljon, että taidan vaan painua pehkuihin. Godnatt! :)

2 kommentarer:

  1. Neidillä on kyllä niin unelmakoivet, että alta pois! =)

    SvaraRadera