fredag 25 maj 2012

Myyyyys

Ihana mysilta Turkkusessa Kajsan kanssa :) Ajelin tänne töiden jälkeen ja mentiin heti partsille nauttimaan valkkarilasista, ilta-aurigosta ja juoruileen viimeiset kuulumiset :) Kajsalla on aivan ihana partsi, tosi kivasti sisustettu. Aivan niinkuin extra huone kesäisin varsinkin, kun se on lasitettu eli pystyykin sisustamaan paremmin.

Nyt ollaan katseltu sarjoja, syöty dippiä, vihanneksi ja karkkia ja vaan "mysattu"  :) Huomenna on tosiaan häät vuorossa mun osalta  (tai siis ei mun osalta muuta kun häävieraana :D ) Ajateltiin, että jos vaan aurinko paistaa niin otetaan arskaa aamupäivän tai jos on huonompi sää niin mennään kierteleen kaupungille ennenkuin meen hotellille. Oon luvannut meikata ja laittaa äitinkin häitä varten eli mun täytyy kuitekin ajoissa alkaa fiksaileen ja laittautumaan, että ehdin :)
 Valkkaria, cokista ja karkkia, pöörfect! :)
Krassia ja metsämansikoita kasvamassa partsilla. Mäkin haluaisin yrttejä tai jotain vastaavaa mun partsille :)
Parvekkeen yksi seinä on verhoiltu kankaalla, hyvä idea jos on lasitettu parveke (kangas ei kastu). Saa helposti uuden ja pirteän ilmeen aikaiseksi
Tehtiin itse dippiä . Kermaviiliä, johon tuli noin puolikas tuore chili, puolikas lime, suolaa ja pippuria. Helppoa ja todella hyvää ja raikasta!
Ja sitten vielä "vähän" illan herkkuja ;)

2 kommentarer:

  1. Toivottavasti oli kivat häät!:) Voi kun meilläkin olisi tänäkesänä häät, mutta eipä taida olla.

    SvaraRadera
  2. Oli kyllä todella kivat ja ihan mahtava sää häitä ajatellen. Mulla on vielä toisetkin tänä kesänä :)

    SvaraRadera