fredag 11 maj 2012

Perjantai, woop!!

Ihana viikonloppu taas täällä ja tällä kertaa mulla on enemmän virtaa viikonlopun tulessa kuin viimeviikonloppuna, kun olin iiiihan poikki vapun jälkeen! Tänään oon vaan vähän fiksaillut täällä kämpässä viikonloppua varten ja kohtahan Suomi-Kanada pelikin alkaa :) Huomenna Kajsa tulee aamupäivästä ja ajateltiin päivällä kierrellä kaupungilla (shoppailla kajsa?) ja varmaan lounastella/brunsseilla jossain ja sitten illemmalla pari muutakin kaveria liittyy seuraan ja tehdään mun luona ruokaa ja sitten jonnekin jatkamaan iltaa, can't wait! :) Ei edes sade oo haitannut mun viikonloppufiilistä tänään ;) Tuntuu jopa vähän mysigt, kun tänään saa chillailla sisällä sadetta piilossa :) Kuitenkaan tänään ei kyllä tehnyt yhtään mieli ottaa päivän asukuvat ulkona vaikka mulla olikin käytössä mun sisko kuvaajana, eli valitettavasti vähän tylsemmät sisäkuvat tänään.

Taas (ylläri) aika zara-painoitteinen asu, heh.. (korut unohdin kiireessä)

Housut Zara
Toppi Zara
Bleiseri Zara
Vyö vanha
Peep-toe kengät Nelly.com
 Vetoketjuja päivän yksityiskohtana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar