söndag 8 december 2013

EILISEN PÄIVÄN ASU

Tässä eilisen päivän asua. Kotikotona on ollut ihanaa ja on tehnyt hyvää huilata, syödä hyvin ja viettää laatuaikaa perheen kanssa. Yksi perheenjäsen kuitenkin puuttuu koko ajan, ja sen huomaa vielä paremmin kun olemme yhdessä perheen kesken. Sitä vaan on niin vaikeeta ymmärtää.. Jossain vaiheessa minusta tuntuu, että minun täytyy käsitellä asiaa vielä paremmin, koska en vaan vieläkään kykene ymmärtämään asiaa täysin. Olen kuitenkin iloinen, että minulla on näin ihana perhe ja olen myös iloinen siskoni lapsesta, minun kohta yksi-vuotiaasta kummitytöstä, joka piristää meitä kaikkia.

Päivän asussa minulla on päälläni pala äitiä Sandin pooloneuleen muodossa. Äiti oli aina iloinen jos lainasin jotain hänen vaatteitaan, joten tiedän, että äiti hymyilee nyt jossain nähdessään tämän asukuvan.

Eilen meillä oli meidän hyvät perheystävät meidän luona illallisella. Tehtiin sisarusteni kanssa kolmen ruokalajin illallinen ja nautimme yhdessä seurasta, hyvästä ruoasta ja juomasta. Kerron kohta lisää illasta kuvien muodossa, mutta ensin eilisen päivän asukuvat.

Here's my outfit from yesterday. It's been lovely to be here at "home" (a.k.a. my childhood home) and just relax. Still, when spending time together with my family, it is even more obvious that someone's missing. And it's still so hard to believe.. I'm really happy though to have a great family around. In yesterday's outfit I'm wearing a piece of mum, and I know she's smiling somewhere seeing these pics. She was always happy if I borrowed some of here clothes. So here you go, my Saturday outfit.
Outfit: knit Sand (my mom's < 3), shorts BikBok, leather jacket Zara, bag Proenza Schouler

2 kommentarer:

  1. Ditt hår har så magee färg, vau!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Jag har varit o tonat det en gång sen jag färgade mörkare. Vi satte i en lite kallare ton och då blev slutresultatet så här :)

      Radera