fredag 27 december 2013

WORK-VALAISIN


Hhhhm, olen näköjään ollut ihan hullun kiltti tänä vuonna, sen verran iso minun lahjakasa oli jouluaattona. Tässä näkyy yksi minun joululahjoistani, nimittäin Design House Stockholmin Work-valaisin.  En ole vielä päättänyt minne laitan valaisimen, mutta ikkunalauta on yksi vaihtoehto… We'll see! :)

I guess I've been a good girl this year cause I got so many presents at Christmas! This was one of my presents, a lamp from Design House Stockholm, love it!


2 kommentarer:

  1. Onpas hauska lamppu! Ja minusta käy ikkunalle oikein kivasti.

    SvaraRadera
    Svar
    1. No niin on, kiitos siitä mun isälle :) Olin ensin ajatellut, että laittaisin lampun eteiseen roikkumaan katosta, mutta silloin se ei näkyisi niin hyvin.. Eli ehkä pidän sitä noin ikkunalaudalla :)

      Radera