onsdag 9 april 2014

CHUNKY, COMFY KNIT



Här ser ni min outfit från igår. Stickade tröjan köpte jag i Tokyo från ett för mig okänt märke, Azul (någon form av kedja). Tröjan kostade inte många tior men har blivit en favorit både på stan som här eller hemma som mys-tröja. Stora stickade tröjor är annars också favoriter hemma; snyggt och bekvämt.

Åkte förresten på en förkylning, blah, så får ta det lugnt med träningen den här veckan. Istället blir det powerwalk med en kompis idag. Nu då jag tränat ca 3-4 ggr per vecka saknar jag träningen genast jag inte tränar och har faktiskt lust att gå och träna nästan varje dag. Länge sedan det varit så och jag varit så ivrig över att träna. Hade nästan glömt bort hur avkopplande det kan vara och hur man verkligen kan nolla alla tankar. Meeen, som sagt, nu blir det lugnt med träningen i några dagar, förhoppningsvis inte alltför många.

Here you see my outfit from yesterday. I bought the knit in Tokyo from a for me unknown brand, Azul. Love wearing it both with heels like here or at home as a "cozy knit". Big knits are btw my favorites at home. Comfy and good-looking.

Damn, got myself a flu, boring. That means going easy with the work-out this week. Instead I'm going on a power walk with a friend today. I'm really happy that I'm so excited about working out at the moment. I had totally forgotten how relaxing it is and how it really helps cleaning your mind after a long and stressful day. Let's just hope this flu is over as quickly as it came.


Outfit: knit Azul, heels Zara, bag Marc O'Polo, sunnies Anine Bing, shirt Zara 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar