söndag 13 april 2014

DAGENS WANTED


Kommer ni ihåg "off shoulder" topparna som var inne för lääänge sedan? Vi kallade dom "singoalla toppar" men vet inte om det är ett uttryck som används på riktigt eller om det bara var vår småstads slang? De är hur som helst tillbaka och man ser både toppar och klänningar med bara axlar överallt. Jag börjar falla lite smått för trenden igen. Snyggt och lite bohemiskt.. Föll speciellt hårt för den här "off shoulder" toppen från H&M (här). Kan se mig bära den på sommaren med slitna jeans eller jeans shorts och en stråhatt till. Love!

Do you remember the off shoulder tops that were really in and hip maaany years ago? Guess what, they're back! At the moment all the stores are filled with tops and dresses with bare shoulders and I have to say I'm starting to like it again. Looks nice and a bit boho-chic. I'm especially in love with this off shoulder top from H&M (here) and I can imagine myself wearing it in summer with ripped jeans shorts and a beach hat. Love it!

4 kommentarer:

  1. Singoalla topp heter det iaf i HM katalogen, så det var nog inte bara nåt bonnigt uttryck vi använde :)

    -E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, bra att veta! Då e jag alltså inte bonnig fastän jag använder uttrycket singoalla ;)

      Radera
  2. Jå! Världens finaste tycker jag. Mycket glad över att de är tillbaka. Hurra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jep, håller med. Hurra för singoalla topparna! :)

      Radera