lördag 5 april 2014

EN DAGENS


Hann inte blogga mer igår, så outfit bilderna jag lovade kommer här. Var så slut och trött igår så kvällen spenderades på soffan med ett glas rött vin, film och god mat. Nu byter jag ut vinglaset och lugnet mot välling och lek, för resten av veckoslutet kommer jag att spendera med min lilla älskling, min systerdotter T, and I'm lovin' it. Testade förresten igår lite nya resepct, både glutenfritt knäckebröd och choklad cookies. Båda två blev riktigt lyckade, så sätter upp recepten ännu idag.

Here comes the outfit pics I promised you already yesterday. I was really exhausted last night so I just laid on the sofa with a glass of red wine, a movie and good food. Now I'm switching the red wine to baby food as I'm spending the rest of the weekend with my niece. Love it! And btw, I'm putting up some recipes later that I tried yesterday.


Outfit: pants MbyM, t-shirt Filippa K, boots Mango, blazer Mango, sunnies Anine Bing, coat H&M, bag Zara






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar