torsdag 24 april 2014

IN MY LEO SHOES


Så här såg jag ut på jobbet idag: byxor från MbyM, tröja Filippa K, väska Benetton, skor Nelly, solbrillor Ray-Ban och jacka JC. Kom just hem från Elegia Day Spa och en jäkligt skön en timme lång aromaterapi massage. Skulle jag vinna på lotto skulle jag nog gå på aromaterapi massage varje dag, det är såååå skönt! Enda problemet är att det att jag njuter så mycket och vill inte att det skall ta slut leder till det att jag hela tiden tänker "neeej, nu har hon redan masserat benen, armarna, ryggen etc. Vad kan hon månne mera massera? Inte tar det väl slut snart?" och ligger och försöker räkna ut hur mycket tid jag månne har kvar att njuta. Dumt, I know. Vad konstigt förresten att det redan är helg imorgon. Den här veckan har gått helt supersnabbt!

This was my look at the office today; pants MbyM, knit Filippa K, bag Benetton, shoes Nelly, sunnies Ray-Ban and trench JC. Just came home from Elegia Day Spa and a super relaxing one hour aromatherapy massage. If I won on "lotto" I would have an aromatherapy massage every day, that's how much I love it. The only problem is I enjoy it so much and I don't want it to end which leads to me trying to calculate all the time how much time I've got left. Stupid, I know. So weird btw that it's already weekend tomorrow! This week has really gone super fast.





3 kommentarer:

  1. Aivan ihana asukokonaisuus taas kerran!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos ihana Salla! <3 Ja oikein ihanaa viikonloppua!

      Radera
    2. Kiitos, samoin sinne! Nautitaan aurigosta :)

      Radera