torsdag 3 april 2014

RÄDDAREN I NÖDEN


Har ni något outfit ni alltid litar på och som ni känner er hemma i, oberoende av humör? Som ni vet, att tar jag på mig det här så kan jag egentligen gå vart som helst efter jobbet; ut och äta, på stan och shoppa, på after work osv och känna mig rätt klädd. Den här outfiten är min uniform såna dagar. Igår på morgonen kände jag mig jättetrött och hängig och ville sätta på mig något jag känner mig hemma i. Under dagen hade jag ett presstillfälle med jobbet, vanlig jobbdag och ett event på kvällen. För sådana dagar behövs det "räddare i nöden"-outfits. Min "räddare" är en klänning från Zara, boots från Acne, Ray-Ban solisar, Saint Laurent väska och Lindex jacka.

Do you have an outfit you always feel comfortable in, no matter what mood you're in? That you know that you can wear to work, for a dinner, for a day of shopping etc. This is my uniform for those kinds of days. Yesterday when I woke up I felt really tired and exhausted and wanted to wear something I feel comfortable in. I knew that my day included a press release happening in the morning, normal working day and an event at night. This outfit saved me from an outfit crisis; dress Zara, boots Acne, bag Saint Laurent, coat Lindex, sunnies Ray-Ban.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar