torsdag 24 april 2014

TIMANTTISET ICE WATCH


Samarbetskampanj med Indiedays och Timanttiset

Under Indiedays Bloggers' Inspiration dagen kom jag bland annat i kontakt med ett för mig nytt märke, Ice Watch. Vid Timanttisets stand fick vi pröva olika klockor och jag tyckte speciellt mycket om denna Ice Watch klockan ovan. En enkel och stilren klocka som passade med min klassiska look. Vid standet fanns också en massa färggranna klockor som jag gärna skulle bära på sommaren med bruna armar, rivna jeans shorts och någon somrig topp men till just den här outfiten, och min stil överlag, passar lite mer klassiska klockor. Kolla gärna in Timanttisets utbud här eller tyck om Timanttiset på Facebook här så får ni up-to-date information om alla Timanttisets nyheter.

Campaign with Indiedays and Timanttiset

During Indiedays Bloggers Inspiration Day a couple of weeks ago I came in contact with a for me new brand, Ice Watch. Colorful, playful, cool watches. I got to try them on and I chose a watch that was a bit more classic as my outfit was quite classic as well. My watch you'll find here. In summertime I wouldn't mind wearing a colorful watch with ripped jeans shorts, tanned arms and a summery top. If you like what you're seeing you'll find a lot more options on Timanttiset's website here. If you also like Timanttiset on Facebook, you'll get updates on what's new and what's hot at Timanttiset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar