måndag 19 maj 2014

BARA BEN = SOMMAR



Äntligen shortsväder!!! Känns så jäkla skönt med bara ben efter en lång vinter. Fötterna tycker inte att det är lika skönt med bara fötter i skorna efter en lång vinter. Det betyder oftast blåsor, men det är en värdslig sak. Bara fötter och ben är så värt blåsorna!

Fick en fråga om hur jag skulle kombinera min singoalla topp och nu kan äntligen visa er hur jag tänkt kombinera toppen i sommar. Tycker den ser snyggast ut med slitna jeans shorts eller slitna jeans överlag. Vet inte varför, men det är så jag föreställde mig den i huvudet också när jag beställde toppen.

Finally warm enough to wear shorts! It feels so damn good after a long winter. My feet do not dig the bare-feet-and-heels combo that much though. Usually that means blisters in the beginning of the season, but that's so worth it! 

Got a question about how I would combine my off-shoulder top and here's the answer. With ripped jeans or jeans shorts that is. Don't know why, but that's the combination I immediately though off when I ordered my off-shoulder top.


Outfit: jeans shorts Zara, knit Moss Copenhagen, off-shoulder top H&M, heels Nelly, sunnies Ray-Ban








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar