måndag 5 maj 2014

I MIN ROSA KAVAJ


Här får ni ännu en outfit bild från helgen; min nya rosa kavaj in action. Längtar tills jag kan bära mina mönstrade shorts utan strumpbyxor men nu är det ännu liiite för kallt för det. Vart tog våren vägen?

Tydligen har det att jag kopplat av och tagit det lugnt i några dagar tagit ut sin rätt, för nu har jag blivit förkyld. Buuu! Vad lär jag mig av detta? Jo, det lönar sig inte att ta det lugnt emellanåt, utan bara köra på för fullt ;)

Here you'll see one last outfit from the weekend, my new pink blazer in action. Can't wait until I can combine it with shorts without stockings under. Where did spring go?

Apparently it is not good to stop and take it easier as I've done these last days as I now got the flu. What do I learn from this? Do not stop, just keep on going ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar