fredag 16 maj 2014

INSTRUMENTARIUM + RAY-BAN


I samarbete med Indiedays och Instrumentarium fick jag välja ett par solglasögon från Instrumentarium. Redan innan jag gick till Instrumentariums nyöppnade butik på Alexandersgatan och kollade på solglasögon hade jag lite funderat på Ray-Bans i den här modellen. Prövade en massa olika solisar, men valet föll på dom jag tänkt mig från första början, dvs. ett par "Erikas". Ni kan kolla in Instrumentariums utbud här. Fanns hur mycket som helst snyggt!

In co-operation with Indiedays and Instrumentarium I got to choose a pair of sunglasses from Instrumentarium. Already before I went to newly opened store at Aleksanterinkatu to check the sunglasses out I had though about Ray-Bans in this model. I tried out many pairs, but in the end I chose the ones that I had in mind, a pair of "Erika" that is. You'll find more sunnies here. So many nice ones!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar