tisdag 20 maj 2014

SÖNDAGENS


Så här såg jag ut på söndag då jag var och sålde kläder med Bettina och hängde i solen med vänner. Blev ju nästan lite för varmt med långärmat, sjukt vad snabbt sommaren mitt i allt kom!

Idag har jag varit och tränat för första gången på lääänge. Hade ordentlig flunssa i nästan två veckor, så måste ta paus från träningen. Fasade lite för hur det skulle kännas att släpa sig till gymet efter en lång paus men det gick förvånansvärt lätt! Och känslan efteråt var superskön! (fråga mig på nytt imorgon på morgonen när jag skall ta mig upp från sängen om känslan är lika skön..)

This was my look on Sunday when I was selling clothes with Bettina and spending the day in the sun with friends. It was almost too hot with my dress with long sleeves. It's crazy how fast the summer came this year!

Today I've been working out for the first time in a loooong time. I got a really bad flu that lasted almost two weeks so I had to skip training. I was a bit afraid how it would feel to go to the gym after a long break but it was actually quite easy and the feeling afterwards was great! (ask me again tomorrow when I'm trying to get out of bed if the feeling is still great..)


Outfit: dress Filippa K, bag Proenza Schouler, sunnies Ray-Ban, boots Mango






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar