onsdag 21 maj 2014

STRIPES & LACE


Här ser ni hela min outfit jag hade på mig igår. Toppen hittade jag på Zara och tyckte att den var lite söt. Annars en rätt basic topp, men tycker om twisten med ett V i nacken. Det är ofta små detaljer som gör plagget.

Vad har jag gjort idag då? Jobbat, överraskat min moster på hennes födelsedag, städat lägenheten, handlat, gjort super smoothie, bloggat.. En vanlig men ganska mysig onsdagkväll. Nu väntar jag på att min kärlek kommer hem från fotbollsträningarna så vi får börja dricka smoothien och kolla på serier tillsammans.

Here you'll see my whole outfit from yesterday. The top I found at Zara and found it a bit cute. I love the V-detail in the back, that makes the whole top which would be quite basic without it. 

What have I've been up to to day? Well, I've been working, surprising my aunt on her birthday, cleaning my apartment, grocery shopping, making a smoothie and blogging. Just an ordinary, but quite cozy Wednesday night. Now I'm waiting for my love to come home from soccer training so we can start enjoying the smoothie and watching some TV series.


Outfit: top/heels/leather jacket Zara, skirt H&M, bag Proenza Schouler, sunnies Ray-Ban



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar