tisdag 17 juni 2014

DUNGAREES IN ACTION


Ungefär så här har jag tänkte styla mina snickarbyxor jag köpte för ett par veckor sedan. På beachen tänkte jag bära byxorna med bara bikini under och på stan sätter jag en t-shirt eller långärmad tröja under. På stan bär jag shortsen med klackar för att ge outfiten en lite femininare touch. (PS hade glömt bort hur jäkla bekväma snickarbyxor är. Skulle kunna ha på mig dem dygnet runt)

This is how I'm styling my dungarees. On the beach I would wear them with just a bikini under. In the city I'm wearing them with a t-shirt or a shirt with long sleeves. On Sunday I matched them with heels to give the outfit a bit more feminine touch. (Btw, I had totally forgot how damn comfy dungarees are. I could live in them)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar