onsdag 11 juni 2014

EN OUTFIT


 
Länge sedan det varit ordentliga outfit bilder i bloggen så här kommer en dagens. Passade på att köra på ljusa färger och pasteller eftersom jag tyvärr kollat väderleksrapporten för resten av veckan och det ser ut som att man får undvika vita kläder (om man inte är den vågade typen då som tycker om att bli genomskinlig och visa hud :D ). Regn på menyn åtminstone imorgon och på fredag.

Imorgon sparkar fotbolls-VM igång så räknar med att det blir mycket fotboll hemma hos oss alternativt blir jag fotbollsänka om jag inte orkar kolla alla matcher. Eftersom jag bott i Brasilien ett år ser jag faktiskt lite extra mycket fram emot matcherna den här gången och håller tummarna för Brasilien. Det skulle vara så super om de skulle kunna vinna fotbolls VM på hemmaplan!

It's a while since I had proper outfit pics in the blog so here you go, my Wednesday outfit. I thought it might be a good idea to wear white and pastels today as the forecast for the rest of the week says rain, rain and rain. Oh well, tomorrow I'm not going to be outside anyways as I'm going to watch the opening ceremony and the first football game in the World Cup as it kicks off tomorrow. Brazil is my second home country (lived one year in Brazil) so I'm keeping my thumbs up for them. It would be so cool if they won the World Cup on home-ground!


Outfit: pants/blazer Zara, top H&M, shoes Nly Shoes, bag Saint Laurent, sunnies Anine Bing







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar