måndag 9 juni 2014

RANDOMS


Här ser ni några helt random bilder från förra veckan. Bland annat förra veckans bästa lunch som jag lite otippat åt på Grande Grill; getost sallad. Lunchtid föredrar jag matiga sallader till eller något annat hälsosamt (fisk, höna) för äter jag maffiga saker som t.ex. pasta blir jag så jäkla trött och dåsig efter lunchen.

Here you'll see some totally random pics from last week. Among others the best lunch of the week; goat cheese salad at Grande Grill. I prefer to have salads or at least something healthy for lunch. If I eat pasta or something else heavy I get tired after lunch.


Här ser ni också en rätt vanlig outfit på jobbet; en enkel trikå klänning från Filippa K, väska Saint Laurent och skor Asos

This is just a basic work outfit from last week; a simple dress from Filippa K, bag Saint Laurent and heels Asos




En annan favorit rätt från förra veckan var den här salladen med kikärter och spenat som jag åt på Putte's Bar & Pizza. Sällan får man goda sallader på pizzerior, helt enkelt för att tanken inte är att man skall äta kaninmat där, men den här var faktiskt jättegod!

Another favorite meal from last week; chickpea salad at Putte's Bar & Pizza. It's not often you get a tasty salad at a pizza place but this was really delicious!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar