söndag 29 juni 2014

VACATION OUTFIT


Fem dagar. Så många dagar jobb framför mig har jag ännu och sen börjar min SEMESTER. Vi börjar semestern med en en veckas sista-minuten-resa till Bodrum. Nu med en helg av bärande, packande och ordnade i och med flytten känns en kall drink, sand under tårna och en gassande sol rätt så lockande. Är helt löjligt ivrig över resan och har, tro det eller ej, redan packat min väska färdigt för resan. Nu låter jag rätt töntig, men det var faktiskt pga flytten som jag tänkte att jag skall försöka vara smart och packa pass och allt annat jag behöver för resan färdigt i en väska så undviker jag paniken i sista sekund när passet inte hittas i någon flyttlåda. Med mig på resan skulle jag gärna packa ett par solisar från Esprit (här) , klänning från Filippa K (här), hatt från H&M (här) och ryggsäck från Esprit (här). Ryggsäck har jag senast burit på lågstadiet tror jag, men tycker det ser rätt coolt ut med en somrig klännig på beachen etc.

Five days. That's how many days of work I have until my VACATION starts! We'll start our vacation with a last-minute-trip to Bodrum. After all carrying, packing and organizing this weekend (as we moved) I'm really looking forward to sand between my toes, a cold drink in my hand and swimming in the sea. I have to admit I've already packed (that sounds so geeky )  But that was just to avoid the last minute panic when I can't find my passport in any of the boxes we haven't emptied. I would love to pack this outfit in my suitcase. The sunglasses comes from Esprit (here), dress from Filippa K (here), hat from H&M (here) and backpack from Esprit (here). I haven't used a backpack for about 15 years, but now I'm kind of keen on one again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar