onsdag 30 juli 2014

WEDNESDAY LOOK


Här ser ni min boyfriend skjorta som jag visade igår på bloggen "in action". Tycker om skjortor, men de får inte vara FÖR städade för att jag skall gilla dem. Stiligt, men lite avslappnat är min melodi då det gäller skjortor. Just det, mina nya klackar ser ni ju också på bilden. Världens skönaste klackskor! Skulle jag springa "high-heel maraton" eller vad det nu kallas skulle jag lätt välja dom här klackarna att springa med.

Here you see my boyfriend shirt in action, which I showed you yesterday. I like shirts on women as well, but I don't like if they get too uptight. Classy, but still a bit relaxed is my melody when it comes to shirts. I'm also wearing my new heels from Tiger of Sweden. The most comfortable high-heels ever!! If I would run "high-heel marathon" (or whatever it is called) I would run in these shoes. Easy choice.


Outfit: shorts/shirt Zara, heels Tiger of Sweden, bag Saint Laurent, sunnies H&M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar