måndag 11 augusti 2014

BUDGET FYND


Här ser ni ännu några bilder på mitt budget fynd från H&M, min nya jacka för 29,90 €. Det här hade jag på mig då jag var ute och åt med pappa och M på lördag kväll. Hade suttit i ett möte hela lördagen, så var ganska slut och orkade inte fundera på kläder alltför mycket. Så det blev samma kläder som på mötet men bytte ut kavajen och slängde på mig min nya, lite mer avslappnade, jacka.

Here you see some more pics of my new coat from H&M. A budget tip, as the coat was only 29,90 €. It's always hard to take pics of black clothes, but maybe you can see from these pics a bit what it looks like. 

This outfit I wore on Sat evening when I was having dinner with dad and M. I had been sitting in a meeting all Saturday and did not have energy to think about my outfit, so I just wore the same outfit as in the meeting but swop my blazer to this, a little bit more relaxed, coat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar