lördag 20 september 2014

CAFÉ BIRGITTA



Vilket fint helg väder vi har, åtminstone här i Helsingfors. Kände att jag ville ut och njuta av solen så cyklade till Café Birgitta med min lillebror på en kaffe. Nu är jag hemma för att byta om till lite sportigare kläder för ska och kolla på Ms fotbolls match och efter det ska jag vara barnvakt till min systerdotter. Det är alltså oömma kläder som gäller så att jag hänger med i hennes lekar. Favorit leken för tillfället är den där jag är en häst och hon rider på min rygg och ropar "mera! mera! mera!", svettigt värre. ;)

What a nice Saturday weather, lovely! I wanted to go out and enjoy the weather so I took the bike to Café Birgitta and had a coffee with my brother. Now a quick turn at home to change clothes as I am going to watch M's football game. Later I'm going to baby sit my niece, so have to wear comfy clothes to be able to play with her (the favorite game at the moment is me as a horse and her on my back screaming "more! more! more!") ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar