torsdag 25 september 2014

NIGHT LOOK


Här ser ni ett par vääääldigt snabbt tagna bilder i halvmörker, men tänkte att jag vill visa er min gårdagens look i allafall. Vi var på en business middag och fest så tänkte att jag vill klä mig strikt och stiligt. Ingen dresscode var given, så svårt att veta hur man ska klä sig i såna tillfällen. Bestämde mig för att klä mig helsvart (funkar alltid) och lite så där business-aktigt med kavaj och svarta byxor.

Here you see some pics taken veeeery quickly last night when it was already getting dark. Thought I wanted to show you my evening outfit anyway. We went to a business dinner and party so I wanted to look classy. No dress code was given, hard to know what to wear in cases like that. I decided to wear all black (always works) and a bit business stylish with blazer and black pants.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar