tisdag 23 september 2014

ON MY WAY


Jag och tidiga morgnar alltså.. Idag gick mitt tåg 08.12 och måste ännu svänga förbi kontoret före tåget gick. När klockan ringde imorse kom jag igen ihåg varför jag alltid var på dåligt humör på morgnarna när jag ännu gick i skolan. Min kropp är helt enkelt inte gjord för tidig väckning och jag kan hands up säga att jag inte är mitt bästa jag på morgnar. Som tur har samhället och arbetslivet fattat att alla inte är väckning-sex-på-morgonen-människor. Puuuh. Nu kaffe och jobb.

Me and early morningS. We don't like each other. Today my train left at 08.12 and I had to stop by the office before that. When my alarm clock rang I remembered why I always was so moody in the mornings when still going to school. Luckily the society and business world has realized that everybody's not a six-am-morning-people. Puuuh. Now coffee and work.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar