söndag 21 september 2014

SUNDAY CHILLING



Vilken skön söndag det varit hittills! Vi började dagen i sängen med ett par avsnitt Homeland. Bästa med söndagar är när det inte finns några måsten och man kan ligga och dra sig och kolla på serier så länge man känner för det. När magen började kurra gick vi in till stan för att äta brunch med A&H på Stockmanns övre våning. Brunchen förtjänar ett inlägg i sig, så jäkla bra var den! Efter brunchen hoppade vi på cyklarna och cyklade till verkkokauppa.com för att köpa ett nytt objektiv åt mig. Är så ivrig på att lära mig mer om fotografering och Robert (som håller min fotograferingskurs) var av den åsikten, att jag behöver ett nytt objektiv för att kunna fota sån typs bilder som jag vill. Så nu har jag ett nytt objektiv och det är bara att träna, träna, träna för att bli bättre på att fota. Stay tuned ;)

What a lovely Sunday it's been so far! We started the day in the bed with a couple of episodes of Homeland. The best things on Sundays are no timetables, no rush and just staying in bed as long as it feels like. When we got hungry we went to Stockmann for brunch with our friends. The brunch needs a separate post, it was so damn good! After the brunch we took our bikes and went to verkkokauppa.com to buy me a new lens to my camera. I'm so excited about learning more about photography and Robert (the one who teaches me about photography) showed me a good basic lens to but to be able to take the kind of pics I want to take. So now it's up to me and I just have to practice, practice and practice some more.




Outfit: knit SAND, boots Acne, pants/coat H&M, bag Proenza Schouler




2 kommentarer:

  1. If an outfit can be cosy and edgy at the same time, it's this one! Well styled!

    www.julialundin.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks a lot Julia! :) Cozy with an edge is just what I feel like wearing on a Sunday :)

      Radera