tisdag 14 oktober 2014

HELSINGFORS BÄSTA ÖGONFRANSFÖRLÄNGNING


För ca ett halvt år sen fick jag för mig att testa på ögonfransförlängning igen. Det var väl någon fest eller liknande på kommande som jag ville se extra bra ut på. Hade testat på förlängningar ett par gånger tidigare och alltid varit missnöjd. Det kändes som om fransarna var så tunga så att jag såg trött ut hela tiden så mina tidigare "frans experiment" blev rätt kortvariga. Det visade sig att jag bara inte hittat rätt ställe för mig ännu, för nu har jag haft ögonfransförlängningar ett drygt halv år och varit supernöjd!

Stället jag fixar mina fransar på heter "Beautyroom Vanilla". Bella, som fixar fransarna, har precis öppnat eget på Lapinlahdenkatu 25 i Kampen. Under oktober månad fixar Bella nya fransar för 68 € (normalt 98 €). Jag kan verkligen rekommendera stället för tycker speciellt mycket om det, att mina fransar ser jättenaturliga ut, men ändå ser man fräsch ut utan smink också. Ni når Bella på beautyroomvanilla@gmail.com eller på tel 041-5455 729. Ni hittar också hennes sidor på Facebook.

For about half a year ago I decided to give eyelash extensions another try. I guess there was some party or something coming up and I wanted to look good. I had tried eyelash extensions a couple of times before, but always been disappointed as they just made me look tired as they were so heavy. I guess I just hadn't found the right place 'cause now I've had eyelash extensions for more than 7 months and I'm super content with them!

The place I fix my eyelashes at nowadays is called "Beautyroom Vanilla". Bella, who fixes my lashes, just opened her own place at Lapinlahdenkatu 25 in Kamppi. During Oktober month she has an opening offer: new lashes for 68 € (normal price 98 €). I can really recommend Bella as she makes eyelash extensions that looks great, but still really natural. If you want to give it a try you can reach Bella through mail beautyroomvanilla@gmail.com or by phone 041-5455 729. She also has a Facebook page if you want to check it out.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar