söndag 19 oktober 2014

MIN HELG


Så här var jag klädd igår när vi skulle gå och kolla på fotbollsmatch med M. Insåg ganska snabbt att jag fick svänga om och hämta en tjöckre jacka om jag skulle klara av att sitta still ute i två timmar. Förutom fotbollsmatchen tog vi en riktig slappar lördag igår med take away pizza, serier och popcorn hemma. Så skönt för jag var helt slut efter jobbresan och festande på fredag. Just det, det blev alltså till utgång efter fredagens middag hos oss, heh. Sov nästan 11 timmar i natt, helt sjukt! Nu blir det "I love me" mässa och sen träning efter det.

This was my look yesterday when we went to see a football game with M. I realized quite quickly that I had to turn back home to switch to a thicker coat if I was going to be able to sit still for 2 hours. It was freezing, even though the sun was shining! After the game we took a totally chill Sturday at home with take away pizza, popcorns and TV series. I was so exhausted after the work trip and party on Friday. Yes, we went out after the dinner at our place and yes, we were partying until the place closed. I slept for almost 11 hours last night! Now we're going on "I love me" fair and after that work out.


Outfit: jeans Anine Bing, knit COS, boots Christian Louboutin, sunnies Anine Bing, bag Saint Laurent, scarf Acne, coat oldie 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar