måndag 20 oktober 2014

NIKE


Jeij, imorgon bär det av till NYC! Är så jäkla ivrig! Har strategiskt lämna ena sidan av min resväska tom för shopping.. En grej jag tänker kolla på är ett par sneakers jag kan fara ut och gå med. Funderar på Nike Air Max eller Nike Air Max Thea. Använder mina löpskor också när jag far ut och gå så till det skulle jag vilja hitta ett alternativ. En väska finns också någonstans i bakhuvudet, kanske en Mansur Gavriel, kanske något annat.. Få se ;)

Jeij, tomorrow we're living for NYC, can't wait! I'm so damn excited! I've strategically left one side of my bag empty to fill it with shopping.. One thing I want to find is a pair of sneakers to do power walks or city walks in. I'm thinking about Nike Air Max or Nike Air Max Thea. A bag is also on my mind, maybe a Mansur Gavriel, maybe something else.. We'll see. ;)

2 kommentarer:

  1. the shoes are very nice

    travel the world http://www.fi.findiagroup.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks, I like them too. Lets see which ones I buy :)

      Radera