onsdag 1 oktober 2014

SANDRO



Idag hade jag andra delen av min fotograferingskurs. Tyvärr hade min kamera tydligen gått på av sig själv i väskan, så kamerans batteri var helt slut och vi hann bara ta några super snabba testbilder innan batteriet dog. Men huvud pointen idag var egentligen att gå igenom Lightroom, vilket vi hann med, så det var inte så farligt.

Efter kursen for jag och M till nya Sandro som öppnade i Eira idag. Har hört massa gott om Sandro, men har aldrig själv ätit där (tidigare har ju Sandro bara funnits i Berghäll). Måste säga att jag verkligen missat något för maten var helt sinnessjukt god! Kan redan nu konstatera att det kommer att bli ett favoritställe, både för take away och för att äta på plats och ställe. Så pass mysig såg restaurangen ut.

Today I had the second photography lesson. Unfortunately my camera had switched on in my purse and the battery was dead. We managed to take a couple of pics super quickly anyways. It didn't do to much harm though, as we concentrated more on Lightroom today.

After the lesson I went to the newly opened Sandro with M. I've heard so much about the restaurant, but never been there myself (the old one is in Kallio). As a new restaurant opened closer to us in Eira we decided to check it out immediately. All I can say is I guess the restaurant will be my new favorite place for take away food as well as restaurant to dine in. The food was amazing! You should check it out!



2 kommentarer:

  1. khaki, cream and black is a perfect choice! loving it! <3

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks a lot <3 Have a great Thursday :)

      Radera